Tuesday, April 17, 2012

Hola amigos

Hellõu :)

Mul siis nüüd häid uudiseid. Pigem on need küll mulle aga Teiega on neid ka ju tore jagada. Nimelt sain ma nüüd uude töökohta tööle. Ametlikult olen ma Thai Botanico baarmän. Pärast nn. 5 kuust puhkust on see töö vägagi teretulnud. Omamoodi on ta aga päris raske. Mitte, et keeruline oleks aga peab lihtsalt väga kiirelt reageerima kõigele. Minu töö on siis kõik joogid välja saata, kaasaarvatud kõik erinevad kohvid, mida on ca. 15 kuskil. Samuti tulevad need klaasid ka kõik ju tagasi ja mina pean need puhtaks pesema ja poleerima ka muidugi. Sellist kiiret aega on kuskil 3-4h ja siis peab ennast ribadeks sikutama :) Töönädal on 6 päeva pikk ja kuskil 8h tööpäevad. Muidu on koht vaffa. Saan kenasti igapäev resto poolt süüa ja toiduks muidugi Tai toidud. Ega ma nendest suurt midagi enne teadnud aga kui Kerstin ja Elmar Taist tagasi tulid ja tükike seda kõike maitsavat ka kaasa võtsid, olin mina müüdud.

TIBU fototööga on mul praeguseks ühelpool. Kuigi see kõik oli tore, siis tore leiba lauale kahjuks ei too. Nüüd siis on mulle asendaja leitud, kelleks osutus Tartust pärit Stas. Meie Eesti maffia läheb siin ikka suuremaks ja suuremaks :)

Kaks nädalat tagasi käis mul külas üks väga special inimene, kes tuli siia väga ootamatult. Kilkasin rõõmust nagu väike poiss, kes oli, Stagna ajal, poest värsket saia ja Pepsi-Colat just saanud. Ütleme, et tuli temaga koos koduigatsus ka natuke peale. Tahaks teda varsti jälle näha :)

Muidu saadan kõigile terviseid siit palmide vahelt ja olge mõnusad :)

No comments:

Post a Comment